راهنمایی برای برنامه‌سازان کودکان: حقوق کودکان در زمینه‌ی ارتباطات و رسانه – قسمت دوم

راهنمایی برای برنامه‌سازان کودکان: اصول ارتباط با کودکان در ساخت یک برنامه – قسمت اول

اسباب‌بازی، بازار پول و سرگرمی؛ گفت‌وگو با محسن رجبی

آیا حق داریم عکس‌های کودکان را در فضای مجازی منتشر کنیم؟ / قسمت دوم

آیا حق داریم عکس‌های کودکان را در فضای مجازی منتشر کنیم؟ / قسمت اول

آسیب‌شناسی حضور کودکان و نوجوانان در جهان تبلیغات در گفت‌وگو با ماکان مهرپویا

انتخاب سردبیر

حقوق کودک8 ویدیو ها

Zamani 2
0

راهنمایی برای برنامه‌سازان کودکان: حقوق کودکان در زمینه‌ی ارتباطات و رسانه – قسمت دوم

در ساخت یک برنامه برای کودکان، باید چه نکاتی را رعایت کرد؟ حقوق کودکان در زمینه‌ی رسانه و ارتباطات چیست؟ دکتر امید زمانی در دو قسمت، نگاهی را برای برنامه‌سازان و اهالی رسانه توصیه کرده است.

Zamani 2
0

راهنمایی برای برنامه‌سازان کودکان: اصول ارتباط با کودکان در ساخت یک برنامه – قسمت اول

کودکان حق دارند که هویت ارتباطی مستقل داشته باشند. حق دارند در رسانه‌ها حضور داشته باشند. حق دارند حریم خصوصی داشته باشند. دکتر امید زمانی، درباره‌ی حقوق کودکان در زمینه‌ی ارتباطات و رسانه صحبت کرده است.

Rajabi
0

اسباب‌بازی، بازار پول و سرگرمی؛ گفت‌وگو با محسن رجبی

همین اسباب‌بازی ساده‌ای که در دست کودکان ماست، پشت صحنه‌ای دارد که از طراحی و تولید تا توزیع و خرید را شامل می‌شود. دنیای اسباب‌بازی گردشی است بزرگ که چند صنف و گروه را درگیر خود کرده. با محسن رجبی، تولیدکننده و عضو هیات‌مدیره‌ی صنف اسباب‌بازی درباره‌ی این جهان گفت‌وگو کرده‌ایم.

mizgerd
8

آیا حق داریم عکس‌های کودکان را در فضای مجازی منتشر کنیم؟ / قسمت دوم

ما چه‌قدر حق داریم از عکس کودکان در فضای مجازی استفاده کنیم؟ آیا اگر روزی کودک ما بزرگ شد، حق دارد به تصویری که ما از او در دنیای مجازی ساخته‌ایم، معترض باشد؟ آیا ممکن نیست کسی از عکس‌های بچه‌ها سوءاستفاده کند؟

mizgerd
35

آیا حق داریم عکس‌های کودکان را در فضای مجازی منتشر کنیم؟ / قسمت اول

ما چه‌قدر حق داریم از عکس کودکان در فضای مجازی استفاده کنیم؟ چه عکسی مناسب و چه عکسی نامناسب است؟ آیا اگر روزی کودک ما بزرگ شد، حق دارد به تصویری که ما از او در دنیای مجازی ساخته‌ایم، معترض باشد؟ مردم دیگر کشورها با این مساله چه‌طور برخورد کرده‌اند؟

Mehrpourya
1

آسیب‌شناسی حضور کودکان و نوجوانان در جهان تبلیغات در گفت‌وگو با ماکان مهرپویا

از حضور بچه‌های چشم‌رنگی در تبلیغات شوینده‌ها تا نجات جان کودک شیرین‌زبان به مدد بستن کمربند، همه‌جا این‌روزها تصویر کودکان در تبلیغات استفاده می‌شود، بی‌که به حقوق کودک و نوجوان توجه شود. ماکان مهرپویا در "جهان کودک" از تجربه‌های اهالی تبلیغات در ایران و جهان در مواجهه با بچه‌ها سخن گفته است.